Verkopen
Ring-ring.
SR:'Hallo?'
meneer: 'Dag meneer. Ik ben van Scarlet en wij merkten dat u deze week probeerde uw abonnement te upgraden naar onze SnellerBeterDuurder formule?'
SR: 'Euh...'
meneer: 'Maar u heeft de upgrade niet afgesloten en dus vroegen wij ons af of wij er u bij konden helpen?'
SR: 'Maar dat is vriendelijk! Om eerlijk te zijn wilde ik mijn abonnement opzeggen, maar er was iets met mijn login gegevens en ik klikte even verkeerd. U kan mij daarbij dus helpen?'
meneer: 'Oei. Hmm. Wacht. Pfft. Hmm. Ik denk dat u beter met de klantendienst contact opneemt.' *klik*
7 Comments:
Televerkoper zijn is geen makkelijke missie, dat is duidelijk :-)
In plaats van die mens gewoon zijn zin te geven...
Let op met Scarlet...mijn ouders hebben ook hun contract opgezegd en beetje later kregen ze e-mail "proficiat met jouw keuze van ....ADSL pakket". Ogenblikkelijk namen we contact met de melding dat we geen ADSL aangevraagd hadden. "geen probleem , het was een vergissing".
Beetje later weer een welkom mail, weer zelfde scenario
3 weken later was hun internet bij andere provider afgesloten en zat er opeens Scarlet ADSL op lijn aangesloten en lag eerste factuur in de bus.
Het heeft ons 3 maanden aangetekende brieven, onderhandelen met ombudsman van telecommunicatie enz, eer scarlet die connectie heeft willen eraf halen!!!!!!!!!!
Zelfde verhaal als Goofball bij mij!
Oei. Ik wil overgaan naar academic broadband. Maar ik zal er een maand of 6 voor rekenen om mijn huidig ding op te zeggen.
Ik heb Scarlet Phone opgezegd op 12 dec. 2008. Het werkt intussen nog steeds...
JV
kiezen voor academic broadband is al evenzeer om miserie vragen
hoezo? werkt dat niet goed? ik dacht dat dat gewoon belgacom adsl was...
Een reactie posten
<< Home