Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, februari 14, 2009

Verkopen

Ring-ring.

SR:'Hallo?'
meneer: 'Dag meneer. Ik ben van Scarlet en wij merkten dat u deze week probeerde uw abonnement te upgraden naar onze SnellerBeterDuurder formule?'
SR: 'Euh...'
meneer: 'Maar u heeft de upgrade niet afgesloten en dus vroegen wij ons af of wij er u bij konden helpen?'
SR: 'Maar dat is vriendelijk! Om eerlijk te zijn wilde ik mijn abonnement opzeggen, maar er was iets met mijn login gegevens en ik klikte even verkeerd. U kan mij daarbij dus helpen?'
meneer: 'Oei. Hmm. Wacht. Pfft. Hmm. Ik denk dat u beter met de klantendienst contact opneemt.'
*klik*


7 Comments:

At 9:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Televerkoper zijn is geen makkelijke missie, dat is duidelijk :-)
In plaats van die mens gewoon zijn zin te geven...

 
At 10:41 a.m., Blogger Goofball said...

Let op met Scarlet...mijn ouders hebben ook hun contract opgezegd en beetje later kregen ze e-mail "proficiat met jouw keuze van ....ADSL pakket". Ogenblikkelijk namen we contact met de melding dat we geen ADSL aangevraagd hadden. "geen probleem , het was een vergissing".

Beetje later weer een welkom mail, weer zelfde scenario

3 weken later was hun internet bij andere provider afgesloten en zat er opeens Scarlet ADSL op lijn aangesloten en lag eerste factuur in de bus.

Het heeft ons 3 maanden aangetekende brieven, onderhandelen met ombudsman van telecommunicatie enz, eer scarlet die connectie heeft willen eraf halen!!!!!!!!!!

 
At 10:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zelfde verhaal als Goofball bij mij!

 
At 3:24 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Oei. Ik wil overgaan naar academic broadband. Maar ik zal er een maand of 6 voor rekenen om mijn huidig ding op te zeggen.

 
At 5:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb Scarlet Phone opgezegd op 12 dec. 2008. Het werkt intussen nog steeds...

JV

 
At 7:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

kiezen voor academic broadband is al evenzeer om miserie vragen

 
At 8:58 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

hoezo? werkt dat niet goed? ik dacht dat dat gewoon belgacom adsl was...

 

Een reactie posten

<< Home