Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, augustus 18, 2011

Youtube yakkes

Nuttig, dat internet, nuttig.

Grote mensen hebben meestal schrik dat hun kinderen op het internet per ongeluk foti of filmpjes tegenkomen waarvoor ze nog te klein zijn. Je weet wel, met blote mensen in rare houdingen.

Zelf heb ik dat nog nooit voorgehad, tot ik gisteren met dochter bij het zoeken naar een muziekclipje (zoekterm bevatte "hand") op dit filmpje uitkwam, van een cyste die uit iemands hand wordt weggesneden. Dat gebeurt zonder bloed, dus dat gaat wel goed, maar het moment dat de cyste knapt en leegloopt, triggert mijn empathisch zintuig toch wel terdege.

Toen ik iets meer over cystes wilde weten, suggereerde youtube daarop dingen als "cyst popping fun", en dan ben je prompt op minder dan een pixel verwijderd van de meest wansmakelijke dingen. Of had u mega zit explosion zelf al eerder geprobeerd?

Ik kan er echt niet naar kijken.

En toch, net als dingen die jeuken en waaraan je eigenlijk niet moogt krabben, heeft het iets onweerstaanbaars.


1 Comments:

At 10:34 a.m., Anonymous Alcyon said...

gnnn...niet...op...de links...klikken...

 

Een reactie posten

<< Home