Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, juli 30, 2011

Zoek de fout

Eentje voor de ingenieur in u, huidig of toekomstig. Of nooitaanwezig.

Ik ben op zoek naar een zoldertrap (of een goeie oplossing daarvoor), alwaardienaangaande ik mij op het internet begaf.

Daar kwam ik deze post tegen:
bij mij staat alles ook op de zolder
heb gekozen voor een geisoleerde zoldertrap van de gamma
maar ga die pas plaatsen nadat alles op de zolder staat

Dat klonk heel logisch, totdat.


2 Comments:

At 8:31 p.m., Anonymous Goya said...

Toch weer typisch aan een ingenieur om aan te nemen dat iemand ingenieur moet zijn om daar de tegenstrijdigheid in te zien... :-)

 
At 10:19 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Wie? Ik? (kijkt onschuldig)

 

Een reactie posten

<< Home