Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, augustus 26, 2006

Spam

Spam doet het weer goed de laatste tijd. Ik kreeg vorige week de vraag van een mij onbekende Els, met in het subject de vraag om een gesprek over onze relatie. Bleek het van de bank te zijn.

Dus ging ik ernstig in op de volgende mail:
Dear Member of our Dating Site!
you have new mail from Elena, 26 y.o., Russia, dating
Please, check here 5 unread messages from ladies:
http://www.NEWTEASES4ULIVE.INFO/aabe0f0[knip]/?


Wie zou er mij lid hebben gemaakt? Ik zit nl. niet meteen in het type relatie waarbij we elkaar als verjaardagsgeschenk een Russische blondine zoeken.
Voor degenen onder u zonder lief:
I am Elena. I am tender, kind,
loyal, attractive, have high moral values, am very caring and loving
towards my close ones. I dont know if I want to make a carrier in my
life - it greatly depends on the circumstances of my married life - in
any case I will advise with my future husband about this.
I enjoy good movies, cooking, dining out, listening to music, reading,
theaters-concerts, learning new things, going in for sports, also I enjoy
tennis, horse-back riding, going out to nature, motorcycles,
billiards... There are so many things I like I'd be glad to
discuss what you enjoy too - we may share many things, and learn from
each other something new!
I have some questions for you if you want to get to know me closer:
1/ Are you interested in serious relations with Russian woman?
2/ Are you planning to visit Russia?
3/ Would you like to correspond or to talk by phone?
4/ Why are you interested in Russian lady?
5/ Have you ever been to Russia?
6/ What is important for you in relations and am I right for you?
I will be waiting for your reply to

De ideale vrouw voor minder dan €2,00 per minuut!

Zou ik durven mailen?


3 Comments:

At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ela bakker,

Elena heeft me deze week ook geschreven en ik heb eerder dan jou gereageerd. Ik moet gewoon enkele honderden dollars overmaken vanaf volgende maand zijn we gelukkig gehuwd.

Niet onder mijn duiven schieten he!

 
At 5:56 p.m., Blogger Maarten Cannaerts said...

haha - voor maar een paar honderd dollar krijg je Elena hé?

Doet me denken aan dat verhaal van CLT : zij hebben een praatcafé waar studenten met elkaar in contact kunnen treden (zo bvb "ik ben Maarten en spreek Nederlands en zoek iemand om mijn Spaans mee te oefenen").

Maar die teksten worden gecensureerd: eerst moet de admin nakijken of het wel publiceerbaar is... Blijkt bvb dat de mooie Chinese studentjes vaak dingen schrijven als "young beautiful Chinese girl is looking for someone to talk Dutch with". Lijkt ook wel een dating site hé? Niet dat onze brave Vlaamse studenten daar misbruik van zouden maken hoor, maar toch...

 
At 7:02 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

@goya: hoe kon je zo zeker zijn dat de dame achter die sluier mijn Elena was?!

Dat van die chinezen is trouwens een gat in de markt!! Idee voor nieuwe website van school: twee knoppen. Links "enter school". Rechts "enter dating site" :-)

 

Een reactie posten

<< Home