Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, juli 02, 2006

Voetbal

Wisten jullie al dat het werelbeker was?
Flickr staat er vol van en het is toch de moeite om geduldig te browsen. Zonder de lijstjes-mens te willen uithangen, kijk ik in de eerste plaats naar [de foto's zullen wel snel verdwijnen]:
De "gewone" mensen (altijd mijn favoriete) - ik heb een voorkeur voor de Britse fans

[no thumb]


de leukste


Het mega-evenement




De sexy kant van de zaak (omdat je er echt niet kan naast kijken, hum)



zou het de bedoeling zijn?


Samengevat: het zijn vooral véél foto's die het niet moeten hebben van hun individuele beeld, wel van het geheel.

We staan er niet meer bij stil, maar het is toch ongelooflijk knap dat zoiets als foto-communities bestaan die ons een veel gedetailleerder/realistischer/vollediger beeld van het gebeuren geven.


4 Comments:

At 7:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

En toch ben ik voor de VS :p

 
At 9:58 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Australië zal je bedoelen :-)

 
At 4:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wanneer je er niet aankunt begin je zaken als Flickr nog meer te waarderen (en missen).
En ik vind echt geen manier om de censuur te omzeilen :(

 
At 12:31 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Met van die surf-anoniem-diensten? Of zijn die ook al geblokt...

 

Een reactie posten

<< Home