Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, juli 01, 2006

Leve de GPS!

Mijn collega's zijn verstandige mensen en dus wilden ze vorige donderdag niet met mij mee naar huis rijden. Het is namelijk Rock Werchter en om dan van Mechelen in Leuven te geraken, kan je beter met een resem alsnog nuchtere tieners de trein pakken.

De Wereldkeuken kan er van meespreken?

Niks van! Op net iets meer dan een uur was ik thuis. Met een zorgvuldig uitgekiend plannetje (volg de steenweg tot aan de file en duik dan de rimboe in) ben ik op plaatsen geweest die ik nog nooit gezien had. Mooi dat het is in Hambos en Wakkerzeel en Tildonk en al die dorpjes. Veel velden, weinig verkeer.
Rock Werchter
Wat het geheim was? Wel, terwijl al die Werchtergangers door hun GPS naar de Leuvensesteenweg/Kampenhout Sas werden afgeleid, volgde deze Ridder gewoon de zon. Om 6 uur 's avonds staat die in het westen en als je dan van noord naar zuid rijdt, moet je ze eenvoudig rechts houden. Het helpt wel als je het parcours al eens gedaan hebt.

Dus, juichen wij allemaal samen: leve de GPS!