Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, juni 30, 2006

Hobby

Bij I. zag ik een link naar deze test en daar bleek ik te voldoen aan

Your Brain is 67% Female, 33% Male
Your brain leans female
You think with your heart, not your head
Sweet and considerate, you are a giver
But you're tough enough not to let anyone take advantage of you!
Natuurlijk ben ik trots op mijn vrouwelijke kant, maar het testje leek met toch wel rap ineen geflanst.
Dus vroeg ik me af: waarom maken mensen er geen sport van om te proberen bij dit soort testen 100% te halen? Het competitiebeest in mij steekt de stekels op en kijk:
* na één poging ben ik 87% male
* vééééle pogingen later ben ik eindelijke 100% mannelijk!!
Probeer het maar eens zelf. Tip: volg de onnozele clichés als
"If you have a problem, you tend to
0 Ask for imput / X Solve it yourself"
"If a friend who's gained weight asks you if she's gotten fat, you
X Are completely honest / 0 Would consider sparing her feelings"
en het onnavolgbare (true men eat meat!)
"Even if you aren't one yourself, you can understand how some people can be vegetarians
O True / X False"
Zelf liep ik vast omdat ik deze verkeerd beantwoordde:
"You are better at:
X Understanding what is being explained to you / 0 Explaining things you understand"
Alsof echte mannen luisteren naar goeie raad. Tsssk.
[hier de echte mannuh kwis]