Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, maart 25, 2012

Revue

Vrijdag was het revue op school. U weet wel, een van scenario verstoken podiumgebeuren vol absurde humor, waarin mensen als ondergetekende worden geïmiteerd.

Geestig, en aanstekelijk. Maar ik was er op voorhand toch niet 100% gerust in.

Nadien komt dan de onvermijdelijke vraag: "Enne, hebben ze je goed nagedaan?"

Het eerlijke antwoord daarop is: liever niet. Liever nog word ik naakt zingend afgebeeld in een kookpot, ergens in een oerwoud, dan al te correct in een nagebouwd leslokaal.

Maar hebben ze het dan goed gedaan, of niet?

Geen commentaar.


4 Comments:

At 2:47 p.m., Anonymous fantast said...

Natuurlijk hebben ze dat goed gedaan, dat is het minste wat je er van kon zeggen! Wie kan tenslotte voorspellen hoe dat een persoon reageren bij het eten van hallucineerde champignonekes.. Proberen waard?

 
At 10:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ten eerste wil ik zeggen "wordt ik"?
Grote dt-fout denk ik dan.
Ten tweede wil ik zeggen dat die jongens het heel goed hebben gedaan volgens mij!

 
At 10:43 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Oeps. Dt, dat komt immer uit emotie.

 
At 7:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

De revue algemeen was dik in orde. De vertolking van SR was dramatisch, hij was niet eens te herkennen.

 

Een reactie posten

<< Home