Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, september 11, 2008

Eén keer teveel

Ringring.

SR: "Hallo, met de Sponzen Ridder."
stem: "Ja, is X daar, want ik heb hem nodig."
SR: "Oei neen, maar die is er binnen een uurtje wel."
stem: "Zeg hem dat hij mij moet opbellen."


Onschuldig, maar na de zoveelste beller die zijn takenlijstje afvinkt door anderen - die daarmee nog werk op de hals halen ook - te laten terugbellen, krijg ik het toch op mijn heupen.

De formule is:
X.heeft_nodig(Y) => doet.moeite(X)


U weze gewaarschuwd


4 Comments:

At 10:29 p.m., Blogger Martine said...

Wees mmar gerust. Ik heb X niet nodig!

 
At 9:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

not enough equitations anyone?

 
At 8:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

In deze post moet je het cursief nog eens afzetten, want anders krijg ik een scheve kop van uw blog te lezen.

 
At 10:04 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Staat uw browser wel juist ingesteld qua fonts enzo?

Het zou een erg zacht cursief moeten zijn...

 

Een reactie posten

<< Home