Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, mei 12, 2007

Typisch

Sommige mensen vinden dat ik soms verstrooid ben. Indien u daarbij hoort, stop onmiddellijk met lezen.

Een tijdje geleden deed ik mee met een wedstrijd. Je moest iets maken en dan doorsturen. Echt iets voor de Sponzen Ridder, en dus toog ik onverwijld aan het werk. Toen begon onze beebie over te geven, stress, ongerust, geen tijd, altijd op schoot.

Snelsnel stuurde ik mijn werkstukjes door. Om de dag erna te merken dat ik de verkeerde bestanden heb doorgezonden. Darn.


1 Comments:

At 6:27 p.m., Blogger Maarten Cannaerts said...

ha! verstrooid is leuk!
Ik meldde me ooit eens aan op Zaventem "Maarten Cannaerts, ik heb een e-ticket voor Lissabon dat hier ergens ligt?".

"euhm meneer, ik vrees dat je niet op die vlucht naar lissabon zit hoor... Ben je zeker dat het op die naam besteld is?"

" Euh... toch wel ja...
ach ja: probeer eens Lyon, 't zal Lyon geweest zijn..."

Mja. Te weinig koffie die dag.

 

Een reactie posten

<< Home