Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, april 30, 2007

Freudiaanse verspreking van de dag

Kinderen kunnen soms - hoe zal ik het vriendelijk zeggen - zich gedragen als echte pijn in de asse. Schattig, ja. Maar soms!

Zo probeerde ik vorige week tevergeefs de kleine J. richting trap->bed te manoevreren.
- "Allez kerel, nu heb je wel genoeg geturnd. Kruip nu maar op mijn arm, dat ik je snel in de grond kan steken."

Waarop de betrokken moeder toch even vreemd terugkeek.

Blondes


4 Comments:

At 12:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Uw oren staan zeker op uw gat!" Zeggen ze dat bij jullie ook? Zeker als er dan nog een pamper rond hangt, is dat moeilijk luisteren...

 
At 6:54 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Daar vangen ze nog te veel geluid op: een paar weken geleden wilde ik met een van de apen naar de dokter. Om te laten testen op een gehoorprobleem (net bronchite gehad, en schrik dat het ergens ontstoken was).

Tot ik ver weg, in de keuken, probeerde om onhoorbaar een speculoosje te breken. En een halve seconde later er eentje in de keuken stond :-)

 
At 9:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

spreekt idd boekdelen :)

 
At 10:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

ROFLOL! Ik kan er zóóó inkomen!

 

Een reactie posten

<< Home