Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, april 29, 2007

tistochnietwaarzeker



Toch wel. Vandaag is het weer zover.

Hoera! Hoera? Hoera.

Neen, geen Go-pass meer. Al eventjes niet.


Diegenen die mijn coördinaten kennen, wil ik er graag eentje offreren (al zal het efkes duren). Zij die het getal kennen én zo taktvol zijn om het niet te vermelden, krijgen een frisco.



[update: ingredienten voor een fijne verjaardag:
* fijne mensen
* een tafel om deze rond samen te drijven
Meer moet dat niet zijn.]


11 Comments:

At 1:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb net u getal gevonden op een door u gepubliceerde plaats.

Maar gezien ik het zelf niet vermeld
, aanvaard ik dan ook met plezier een frisco, liefst eentje met nootjes in de korst...

 
At 2:51 p.m., Blogger Maarten Cannaerts said...

Nen gelukkige!
Wij geraken er niet wegens teveel over en weer gerij de hele dag... jammer jammer! Geniet van de ervaring, vergeet niet dat het nog altijd erger kan (je kan /niet/ meer ouder worden!) en ik doe je er eentje op in de stamkroeg ter cmopensatie!

 
At 6:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van onzentwege ook een gelukkige verjaardag gewenst!

We stonden vanmiddag aan uw deur te wachten op uw traktatie maar het bleek de verkeerde deur. Wel vriendelijke mensen in elk geval.

 
At 9:49 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

hadden ze ijsjes?

 
At 10:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Enkel nieuwe meisjes

 
At 11:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

rams rule! trek u ook een blikske maes.

 
At 11:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van mij ook een gelukkige gewenst. En je mag het ineens ook terugsturen want blijkbaar delen we dezelfde verjaardag.

 
At 8:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat laat, maar toch... Proficiat!

 
At 10:05 a.m., Blogger yab said...

Een gelukkige après-birthday gewenst! ;-)

 
At 11:32 a.m., Blogger Sed said...

En van mij ook, verlaat wegens feest in brussel, een gelukkige verjaardag

 
At 2:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Drie dikke kussen! In ruil voor een magnum zal ik uw ver gevorderde leeftijd hier niet vermelden ;)

 

Een reactie posten

<< Home