Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, oktober 25, 2006

Week

Een postje per week, dat moet toch eens terug omhoog geraken. Want er gebeuren zoveel leuke, kleine dingen tegenwoordig.

Bijvoorbeeld het woord van de dag.
Vorig weekend was er discussie over wat we zouden gaan eten. Margot wilde persé naar de fritjeswinkel, terwijl Jef pannekoeken met bloemkoolsuiker verkoos.

Of toen ze 's avonds klaar voor het bad met hun armen stonden te zwaaien omdat Margot wilde onderzoeken of Jef al haar in zijn okkels had.

Of toen ik zondag al zappend Jean-Marie Pfaff (ex doelman van Beveren) naast zijn vrouw in de zetel zag zitten:
JM: "Dat stukske op die verjaardag vond ik leuk, toen ik verkleed was. Jah Carmen, ik was toch ne schone neger."
C: "Nen Afrikaan zulde bedoelen."
Het is lang geleden sinds JM nog eens naar Beveren met zijn 11 Ivorianen is gaan kijken, denk ik.

Om maar te zeggen: jonge ouders zijn melige mensen.


1 Comments:

At 11:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goed dat je je lezers inlicht over je blogplannen, kan ik wat vaker langskomen ;-)

 

Een reactie posten

<< Home