Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, september 27, 2006

Hotel

Weet je wat zou moeten bestaan? Speciale hotels.

Geen hotels waar je een kamer moet huren voor een hele nacht of voor enkele dagen, maar een hotel waar je ook voor enkele uurtjes terecht kan. Als je een iets langere middagpauze hebt, kan je je even terugtrekken op een comfortabel bed en een uurtje pitten. Weg van alle geluiden, verplichtingen, eventjes verdwijnen van de wereld. Bijslapen in een holletje onder de grond.

Dat nog niemand op dat idee gekomen is...


8 Comments:

At 1:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

bestaat. het is alleen wat raar om in je eentje bij de balie op te duiken. met zijn drieën is minder opvallend. Google: krom excuus.

 
At 3:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vermoed dat het AC-motel aan het Shell-station in Heverlee aan je wensen kan voldoen.

Al denk ik niet dat je buren even rustig zullen willen slapen.

 
At 7:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tuurlijk bestaan die hotels die per uur een slaapkamer uitlenen. Je herkent ze aan het feit dat ze naast steenwegen liggen, doorgaans afgescheiden door bomen en een goed verstopte parking hebben. Je treft er voornamelijk koppels aan die buiten dat hotel geen koppel zijn. ;-)

 
At 7:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maar misschien zijn die wel wat duur om er gewoon te gaan slapen bedenk ik me net.

 
At 9:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

den home!

 
At 9:18 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

@tante annie: "Krom excuus" :-) Het is wel niet goedkoop allemaal. Ik zie daar ergens 40 euro voor 3 uur, dat is niet slecht doorgevraagd.

 
At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

dan zit ik mij hier af te vragen: hoe komt die brave tante annie erbij om "krom excuus" te googelen?!

ps. Lubbeek: Carhotel. 50 euro voor 4 uur. Rijden met de wagen tot in de kamer... Ik weet het ook maar van horen zeggen.

 
At 4:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

nog beter, bedspaces op kantoor.

 

Een reactie posten

<< Home