Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, mei 13, 2014

Panini-sticker ambras

Ruzie op de speelplaats, alles is nieuws vandaag.

Ik ben blij dat onze lagere school per definitie élk geruil van verzamelrages op de speelplaats verbiedt. Geen geruzie over aftroggelende kinderen, verloren of gestolen kaarten/knikkers/smurfen/...

Zelfs toen ik meer dan 20 jaar was, hebben ze mij wel eens een dubbel-land afgetroggeld.
In ruil voor brol, omdat ik niet besefte hoe waardevol die waren.  Achteraf gezien was dat een relatief goedkope levensles (het had ook valse bouwgrond in Spanje kunnen zijn)!

Een levensles waarvan niets is blijven hangen.

Ik was het compleet vergeten tot op het moment dat ik dit intikte.


1 Comments:

At 1:51 p.m., Anonymous Jurgen said...

En zo laat jullie lagere school niet toe om deze levensles te ervaren. Misschien kopen de kinderen dan later wel een lap onbestaand bouwgrond in Spanje ;-).

 

Een reactie posten

<< Home