Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, november 28, 2012

Verhaal

Vriend K. verliest het sleuteltje van zijn brievenbus thuis.

Dan verliest hij het reservesleuteltje.

Lastig (al moet ik zeggen dat de post bij ons precies niet meer komt, de laatste dagen).

Gelukkig is het een bus van een Premium Merk, met een klantendienst die vriendelijk het serienummer van de bus opvraagt en meteen een nieuw sleuteltje bezorgt... via de post.

De realiteit is zo vaak leuker dan de fantasie!


4 Comments:

At 10:25 p.m., Blogger Goofball said...

echt of wa....dat meent ge niet. Oh dat verhaal is te schitterend, mag ik da verder delen? Ik lig kriek.

 
At 12:38 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Heuh, ik heb het toch ook maar schaamteloos gestolen.

 
At 7:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nie normaal :-)

 
At 8:34 p.m., Anonymous Self Removable Knight said...

Ik kan bevestigen dat het echt en deelbaar is. Stel je voor dat je met een ingenieus systeem bestaande uit lange schroevendraaier, grote tekendriehoek en oude lat van 31 centimeter je post aan het opvissen bent uit de onkraakbare bus, en plots "He wat is dit? Een envelop van Brabantia? ... He sleuteltjes!"

Het heeft dus wel geholpen.

 

Een reactie posten

<< Home