Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, juni 01, 2012

Blote benen

Vandaag zat ik, dankzij een onverwacht oponthoud ter hoogte van de NMBS, meer dan een half uur te wachten op het trapje van een zonnig perron.  Tussen de broeken.

Want nu de Blote Benen ons er op attent maakten, wilde ik het zelf eens tellen: doen vrouwen écht geen rokjes meer aan?
The Royal Wedding - Apr 2011 - Party Goers at Victoria Station
De resultaten lieten geen ruimte voor twijfel. Een héél perron vol mensen, vijf kerels in korte broek, één vrouw met een rok. Die ging tot net boven de knie en werd net eronder afgelost door hoge leren botten.

Het kan toch niet dat al die vrouwen denken dat hun benen niet mooi genoeg zijn?

Zoveel elegantie verspild, zo jammer.


4 Comments:

At 11:57 p.m., Blogger Goofball said...

zo schoon weer was 't niet vandaag. Vorige week heb ik voor het eerst rokje zonder laarzen gedragen. Koud hebben is echt niet leuk hoor. Maar bij goed weer zijn rokjes wel leuk als we er niet teveel bij stilstaan dat de meeste rokjes net stoppen op het dikste stuk van je benen.

voila, een heel vrouwelijk antwoord ;)

 
At 9:37 a.m., Blogger jokemijn said...

een vicieuze cirkel is dat. De benen zijn niet bruin genoeg, maar om ze bruin te krijgen moet je de moed hebben je witte stekjes te tonen...

 
At 8:53 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Hoewel er ik (ook) geen held in ben, vind ik het ergens een vreemde redenering: dat we enkel mooie dingen zouden mogen tonen. Dat alleen mooie mensen in bikini over het strand zouden durven crossen. Of ik mijn scheve tenen niet in sandalen mag duwen.

En toch zijn we er gevoelig aan.

 
At 4:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dank je wel door die titel kan ik op mijn werk deze blog niet meer lezen! ;-)

 

Een reactie posten

<< Home