Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, mei 22, 2011

Dat wisten we al lang

Voor wie onder u tussen zijn 10 en 25 het gevoel had bekeken te worden als "sympathiek, maar een tikkeltje anders", haal hier uw gram.
Why geeks make better adults than the in-crowd. Hah.

Er is natuurlijk ook een boek. Nu nog de film.

In mijn verbeelding hebben meisjes zelfs nog meer last van peer pressure. Vandaar: wie het schoentje past, trekke het aan (ik ga hier geen namen noemen, maar gij daar, ge weet wel dat ik u bedoel!). En al de rest: zoek u rap een geeky lief, dat is zoveel interessanter dan iets dwangmatig conformerends.


4 Comments:

At 10:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

Moest je nu nog zo eens kunnen wijzen waar zo'n lief geeky lief te vinden valt...


Ps: het artikel gaf me een beetje hoop, alhoewel dat ik indertijd in 't middelbaar ook af en toe probeerde gewoon wat normaal te zijn... Niet te veel op te vallen...

 
At 5:26 p.m., Blogger etwie said...

normaal gezien in hoeskes waar ge ze nooit in verwacht te vinden... maar daar ben je niet veel mee he valeas....

 
At 6:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat de sponzen ridder op z'n werk genoeg geeky vrijgezelle kerels tegenkomt ;-)

 
At 9:38 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

@valeas: dat is net het rare. Dat die geeky liefjes het ook niet zien.

@anoniem: minder dan bij het studeren

 

Een reactie posten

<< Home