Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, januari 12, 2011

Zigzag

Vandaag tufte ik rustig langs de E19 richting Mechelen Noord.

Bleek dat de uitspraak "zigzaggen tussen de putten in het wegdek" helemaal niet spreekwoordelijk is, maar tamelijk letterlijk genomen mag worden.

Resultaat: een mooi beeld van een colonne dansende auto's en vrachtwagens, walsend van links naar rechts. Spijtig dat ik geen camera bij had.

(en de bedenking dat het asfalt vooral onder de verfstrepen lijkt te verslijten)


3 Comments:

At 1:23 p.m., Blogger Goofball said...

Was daarom die onverwachtte lange file richting antwerpen deze ochtend??? 45 min vertraging vanaf Zemst naar Mechelen-Noord, yikes.

....'k ben maar tot 11u thuis blijven werken.


ja straf, het valt me ook op hoe de putten op de witte lijnen zich het eerst vormen!

 
At 3:56 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik weet niet wat het was. Toen ik er passeerde, ging het nog net.

 
At 10:30 a.m., Blogger jokemijn said...

Dan is het dus de hele E19, want tussen de nederlandse grens en Brasschaat is het ook best spannend.

 

Een reactie posten

<< Home