Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, januari 06, 2011

Gelukkig Nieuwjaar!

Bij deze sluit ik een periode van twee weken vakantie zonder laptop-internet af. Met mijn beste wensen!

EN DAN NU WIL IK EEN REGERING.

Ik heb er verdomme voor betaald. Het concept "parlementaire democratie" bestaat uit het idee dat we mensen afvaardigen om overeen te komen, zodat wij ondertussen patatten kunnen schillen en ons eigen werk doen.

Die mensen worden daar goed voor betaald, maar de deal is: vertrekkende van uw/ons programma het eens worden en het land besturen. Niet zagen dat je een ander land wilt, verdikke, maar vooruit werken.

Ik voel me als een klant in een autowinkel die twee verkopers ziet ambras maken over de kleur van auto die hij wilt kopen; en die niet weg kan omdat hij zijn voorschot al betaald heeft. Tweehonderd dagen lang. In élk serieus bedrijf stond je na tweehonderd dagen werkweigering al aan de deur.

Als ondertussen de CD&V zich als een groepje lemmingen van de electorale klif wil storten, dat ze hun plan trekken.

Ik heb de indruk dat ze allemaal serieus last beginnen krijgen van het Stockholm syndroom.


2 Comments:

At 12:23 a.m., Anonymous bart said...

Hear, hear !

 
At 10:23 a.m., Anonymous yab said...

Ik wou ook "hear, hear" zeggen, maar iemand anders was mij voor. ;-)

 

Een reactie posten

<< Home