Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, januari 18, 2011

Moderne mensen

Het volgende is mij niet helemaal zo overkomen, maar met al die communicatie van tegenwoordig zit het er soms toch niet ver af.

telefoon: "biep"
X (sms): "seg, leest gij uw mail niet of wat?"
SR (sms): "ik zie niks in mijn mailbox, op welk account?"
X (sms): "uwe google, twee dagen geleden"
SR (checkt mail)
X (mail): "bel mij eens op, ik zit met een praktisch probleempje"
SR (telefoon, voicemail): "ja, kbennekikket, ik probeer straks nog eens opnieuw"
SR (sms): "neem uw telefoon eens op"
X (chat): "sorry, ik zat op een meeting"
Google (SR is offline, maakt van chat een mail)
SR (leest mail)
... ...
X (telefoon): "ja, sorry dat ik efkes ambetant was, maar eigenlijk is het niet meer dringend; Ik zat met een statistisch probleem/deadline op het werk, maar we hebben het ondertussen anders opgelost"
SR (telefoon): "Was het een leuk probleem?"
X (telefoon): "Eigenlijk wel, ik zal het anders efkes op mail zetten."
SR (telefoon): "Liefst op mijn google account, anders mis ik hem misschien."
X (chat): "Het is een nogal groot bestand, ik zal het in mijn dropbox zetten."

En dan gebruik ik nog geen facebook.


1 Comments:

At 9:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

De relativiteit van 'dringend' op verschillende manieren aangetoond ...

 

Een reactie posten

<< Home