Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, december 22, 2009

Wat ik me afvraag

...is of er echt mensen zijn die een Wiiiiiii gebruiken om fitnessoide dingen te doen? Of zijn dat toch van die klassieke goed-voornemens-aankopen? Zoals een vegetarisch kookboek. Of een speciale stofzuiger.

Niet dat ik me aan de Wii reclame erger.

Wel een beetje aan mensen die spreken over "Latte machiato", terwijl ze koffie met melk bedoelen. Of een Caffè Lungo i.p.v. een gewone koffie.


4 Comments:

At 8:10 a.m., Anonymous m uit meensel said...

Ik hou van ristretto. Mag dat?

 
At 3:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

en ik die dacht dat een breed taalgebruik een zegen was :(

 
At 5:29 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Breed taalgebruik is absoluut een zegen, maar dan enkel met de nodige hoeveelheid zelfspot?

Gisteren zag ik op de buis iemand rijstpap-met-chocolade maken en het "chocolade risotto" noemen.

 
At 6:54 p.m., Blogger Martine said...

en rijstpap met bruine suiker, hoe heet dat dan? Of vanillepudding?

 

Een reactie posten

<< Home