Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, december 25, 2009

Kerstnacht

Het is een goed stuk na middernacht. Op straat is het pikdonker.
Alles is stil, zoals dat alleen op Kerstmis lijkt te kunnen.

Een meisje spreekt me aan.
-"Ridder, waarom heb je me niet gebeld?"

Nog voor ik iets kan zeggen,
-"Het is een ideaal moment om dat goed te maken."

Ik probeer uit te leggen dat ik niet begrijp waarom, maar haar vriendin schiet al ter hulp.
-"Dit meisje kan al je dromen waarmaken. En meer!

Het meisje begint te flapperen met haar gsm als met een onbestaand lichaamsdeel.
-"Ze staat helemaal g*[knip, voor onze jonge lezers]*."
-"Durf je niet? Dan kan je altijd het andere nummer bellen en lekker meeluisteren."

Het wordt tijd dat die baby begint door te slapen.
Of dat ze 's nachts betere programma's geven op vt4.

Zalig Kerstfeest, iedereen.

[update: wees gerust, er is niemand die uit vrije wil naar zulke programma's kijkt; enkel vaders die in slaap vallen bij NCIS en dan wakker gehongerweend worden]