Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, augustus 27, 2008

Dialoog van de dag

Mama maakt pudding.

M. (bijna 6) -"Als ik later groot ben, dan maak ik ook pudding voor mijn kindjes."
J. (4+) -"Als ik later groot ben dan doe ik dat ook. En dan vinden ze mijn pudding de lekkerste van de hele wereld!"
Ridder -"Als ik later groot ben, dan maak ik ook pudding voor mijn kindjes! En dan vinden die dat de lekkerste van heel de wereld!"

Een halve seconde stilte.

M. (fronsend) -"Maar voor jou is het *nu* al later."

Nog een halve.

J. (vrolijk) -"En wij vinden die van mama lekkerder."

Vaderschap is martelaarschap.

Later, puh.


3 Comments:

At 10:29 a.m., Blogger Goofball said...

grappig vooral die halve minuut stilte....ik durf wedden dat hun gelaatsuitdrukkingen om te stelen waren.

 
At 2:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

jep, dit is nou later

 
At 8:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

@goofball:

de SR kindjes zijn heel wat sneller dan dat.
Het was 1/2 seconde stilte.
De kracht van de jeugd !

 

Een reactie posten

<< Home