Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, december 12, 2006

Sex met blote mannen

Via Oogsnoep zag ik wie de Clickx-blog-van-het-jaar is geworden. Was ik wel efkes verbaasd, want dit is gewoon de ghost-writer achter de Sponzen Ridder!!! (zelf heb ik al lang geen tijd meer om zo vaak te posten) De échte Sponzen Ridder is nl. blond en heeft lange benen en ruikt naar Vanille. Filip (op de foto) doet het typwerk - mijn valse nagels, weet u wel.

Dus als je deze man nog eens beschuldigt van het zich voordoen als twee meisjes die graag over sex schrijven op een manier waarop mannen dat graag lezen, het is niet waar. Het is helemaal toeval. Hij draagt 's nachts tussen de lakens geen satijn doch spons...

Maar het is interessant nog eens vast te stellen dat:
* webloggers het een en het ander kunnen relativeren
* er verschillende blog-gemeenschappen zijn die van elkaar niet altijd zoveel afweten. Zelf had ik die bedenking op een blauwe maandag al eens gemaakt toen ik de blog van Alcyon ontdekte en merkte dat ik uit zijn lijst van zeer actieve lezers... bijna geen enkele blog kende.

Weblogs zijn zoals het internet: een mens hangt altijd in hetzelfde beperkte stuk rond, zonder weet te hebben van al die onontgonnen gebieden daarbuiten.


1 Comments:

At 8:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Just... Toen ik net begonnen was, had ik nog de mogelijkheid om nog wat te ontdekken (zoals uw blog trouwens), om mijn blogroll nog wat op te vullen. Ondertussen kan ik de blogs in mijn blogroll maar met moeite nog bijhouden, dus jammer maar helaas voor al die andere interessante blogs die ik af en toe nog tegenkom...

 

Een reactie posten

<< Home