Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, november 13, 2006

JouwBuis

Elke baby heeft zijn eigen innerlijk ritme. Dat is het ritme waarop je ze ten allen tijde in slaap kan dansen - tenminste dat beweren mijn wederhelft en Michael Weiss. En wie ben ik om hen tegen te spreken.

Het is de kunst om het juiste lied te vinden dat bij het juiste kind hoort. Meestal horen ze het op de radio en dan maar zoeken naar het singeltje! De muziekjes weerspiegelen meestal meteen ook hun karakter.

Onze eerste hield van dansen en disco; je kreeg ze in slaap met

(en ook van "En dans" van Clouseau, maar dat vind ik niet terug op YouTube.

De tweede was omgekeerd en mocht niet opgehitst worden. Daarvoor werkte

(en het fantastische "Cowboy Sweetheart" van Sanne, maar ook niet op YouTube)

Het is niet moeilijk te geloven dat we erg benieuwd waren welke pap "de nieuwe" zou lusten. En voorlopig lijkt hij eerder naar zijn zus te neigen.


Aah, YouTube.


4 Comments:

At 3:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hilarisch.
Humoristisch.
Origineel.

Lang leve YouTube. :)

[www.stipsel.web-log.nl]

 
At 5:14 p.m., Blogger Sana follia said...

Hoera You Tube en hoera Sponzen Ridder met je nominatie van Clickx.

 
At 9:44 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Hey katjesnest, bedankt! Ik wist het zelf niet eens want er staat hier nergens een emailadres op de site.

Ik bestijg mjin pluizen zwaard en trek alvast ten strijde.

 
At 4:35 p.m., Blogger Sana follia said...

Mijn stem heb je alvast, moest je de jouwe weer kwijt zijn ;.). Veel succes!

 

Een reactie posten

<< Home