Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, november 01, 2006

Baby equation

Het is een klassieker, maar ooit komt de vraag ook hier bovendrijven: waar komen de kindjes vandaan?

Vervolgens kan je rond de pot draaien (ga ik niet doen), de vraagsteller afleiden (ga ik niet doen) of iets zeggen als "vraag dat maar eens aan je mama!" (ga ik uiteraard doen).

Toen wij onze eerste baby kregen, heb ik eindelijk het antwoord op die vraag, in al zijn eenvoud, ontdekt:

Baby's worden gemaakt van wit poeder, waar je water moet bijdoen. Schudden, opwarmen, in een soort machine gieten et voila, daar komt de kleine al aan.

Het is trouwens verbazingwekkend hoe hard wij die mensen van dat poederbedrijf betrouwen. Over Google en Microsoft doen we achterdochtig, onze banken wantrouwen we, maar onze kleinste krijgt volstrekt eenzijdige voeding uit een blik van onbekende oorsprong.

En als oploskoffie gemaakt wordt van gevriesdroogd koffie-extract, hoe zouden ze in zulk fabriek dat babypoeder maken?


4 Comments:

At 11:59 p.m., Blogger Unknown said...

ik kan u garanderen dat die melkpoeders zeer goed worden gekontroleerd. ik heb net voor vacantie les gehad over babymelk enzo

 
At 10:44 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Dat kan ik eigenlijk wel geloven. Als je ziet wat er allemaal zou kunnen mislopen met een prul waar je als volwassen mens hoogstens een halve buikkramp aan over houdt...

 
At 11:42 a.m., Anonymous Anoniem said...

zijn er écht ouders die de blikken van nestlé vertrouwen? deze tante pakt wel eens een pamper uit en schrikt altijd van het spijsverteerde. sneldrogende beton, zo ziet het eruit.

 
At 1:18 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Dat beton verklaart waarschijnlijk zijn harde kop.

Wat mij zo verbaasd is dat die spijsverteerde toestand knalgeler is dan het knalste geel dat ik ken...

 

Een reactie posten

<< Home