Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, november 21, 2006

Euskadi

Het internet! Dat moet je zeker eens proberen.

Een dik (half) jaar geleden zapte ik bij de VARA op een conference van Theo Maassen. Ze hebben daar de fijne gewoonte om hun cabaretiers regelmatig eens wat schermtijd te gunnen. Om eerlijk te zijn heb ik er ook "onze" Wim Helsen voor de eerste keer gezien en genoten. Maar die Theo Maassen dus, dat was een schitterende conference.

Stom genoeg ben ik nadien in slaap gevallen zonder zijn naam op te schrijven. Nadien op het internet nog eens opgezocht, later weggezakt in het geheugen.

Tot vanavond, toen een Gentse A-list blogger naar een kort stukje optreden linkte. Het stukje gaat over Cola en kinderen krijgen (voor een keertje niet over honden).

Moest het uw soort humor zijn, uitchecken!

"Als de werkelijkheid er niet zou zijn, dan zou de wereld er helemaal anders uit zien."


6 Comments:

At 9:06 a.m., Blogger Goya said...

En vanwaar uw fascinerende titel?

Of is het nog te vroeg voor mij om zulke metafysische linken te leggen?

 
At 10:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

bij wijze van vrouwelijke humor zweer ik bij brigitte kaandorp. kijk eens aan. http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=11904
libelle op uw fontanel. verdoeme.

 
At 1:25 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

@Goya: eigenlijk wil(de) ik een postje met die titel maken met als enig doel om je als lezer te houden :-) [kinderen stinken! honden stinken!] Maar die cabaretier deed het al voor mij.

 
At 1:26 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

@tante: helemaal! Ik ook!

 
At 4:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

@spons: één ha voor u. één ha voor mij.

 
At 9:00 p.m., Blogger Goya said...

Nu ik de conference eindelijk kon bekijken ben ik weer helemaal mee :-)


Gora Euskadi Askatatuta!!!!!


(eens benieuwd hoeveel briesende nationalistische Spanjaarden je over de vloer gaat krijgen)

 

Een reactie posten

<< Home