Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, december 12, 2005

Geen vodden

Ik heb zonet mijn eerste vodcast achter de rug. Niet zelf uitgezonden, maar bekeken.

Geestig om een dagdagelijkse collega plots op het internet terug te vinden als ernstige geïnterviewde expert!

Goed gedaan, maar de toegevoegde waarde ten opzichte van een podcast is niet gigantisch.
Het is leuk om een bewegend beeld te zien van de geïnterviewde, maar al snel (gelukkig?) ga ik over tot het luisteren naar het interview terwijl ik verder surf.
Echt interessant wordt het als je probeert te kijken naar alles wat niet met het interview te maken heeft:

Benieuwd hoe het allemaal verder gaat.


4 Comments:

At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Aha! Erg accurate opmerkzaamheid: BIS bic - Nieuwe beebie in huis - maar de kachel is *zuiver* voor de gesjelligheid.
(en ook als je 't warmer dan zeven graden wil in huis ;-)

Ik kan het interview niet bekijken wegens geen mp4 decompressor? Thuis ook nog ns proberen straks...

 
At 9:43 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Raar, mijn mediaplayer doet automatisch (slechte) mp4. Misschien heb ik ooit eens per ongeluk met een of ander fototoestel een mp4 decoder geinstalleerd?

 
At 12:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ge moogt zo niet lachen met die mens! :)

 
At 11:30 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Je weet toch wat er gebeurt met mensen die stylo's pikken bij BIS?! (HLN weet het)

Je moet dan wel een bedrijf oprichten dat iets met stylo's doet :-)

 

Een reactie posten

<< Home