Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, november 30, 2005

Visa-kaart

"We verzoeken u zo snel mogelijk contact op te nemen met ons call center op het nummer ..."

Ondergetekende belt flink en ondergaat de boom van verschillende optietjes. Zou je niet altijd bij dezelfde operator uitkomen ? Enfin,
- druk 2 voor nederlands
- druk 1 voor vragen in verband met betalingen
- druk 4 voor andere vragen (dus niet voor binnenland, buitenland of nog iets)
- druk nog een toets voor nog iets

En dan komt de echte bedrijfshumor boven.
"Heeft u onze website al bezocht?? Daar staan alle antwoorden op alle vragen!"

Eigenlijk bedoelen ze "RTFM, jij idioot !!!".

Maar ze melden gemaakt vriendelijk "Indien u *toch* nog een operator wenst te spreken, druk dan 1".

Als ze dat van die website helemaal aan het begin van het telefoongesprek zouden vertellen, dan lijkt het mij nog zinvol. Maar wie van de bellers gaat op dat moment zeggen "O ja, de website. Dat was ik helemaal vergeten. Ik zal er snel even naar kijken" ?