Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, maart 11, 2013

Daar heb je weer gescoord, ridder

Zit ik in het labo met mijn computerscherm naar de deur gericht.  Een mens als ik heeft geen geheimen, dus wat maakt het als er iemand door het deurgat piept en mijn programma's ziet open staan (behalve mail, daar let ik wel op).

In het kader van de examens was (ben, eigenlijk) ik op zoek naar wat informatie over Autisme Spectrum Stoornissen, iets wat ik snel effe in Google tik.

Een student stelt intussen een vraag, en dan nog een en nog een enzovoort.  Een half uur later keer ik terug naar mijn stoel om een scherm te zien waarop ongeveer onderstaande query staat:

Way to go, Ridder. You're definitely feeling lucky.

O ja, gelukkige verjaardag Douglas, ginder boven.