Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, januari 13, 2012

Wensen

De laatste jaren ben ik er niet in geslaagd om veel kerstkaarten te versturen (gelukkig loopt hier nog wel ander postzegel-likkend volk rond, op wiens rug ik kan meesurfen). Maar met alle zieken was er dit jaar ineens toch ruimte.

Terwijl ik die kaartjes schreef, zag ik mezelf twee strekkingen/formuleringen van wensen schrijven . Eéntje naar mensen bij wie ik het cordiaal meende, en één waarbij het toch meer een formaliteit was.

Dat verhaal stond ik deze week enthousiast te vertellen aan iemand, toen ik plots niet meer wist of het kaartje dat hij... oei sh*t f*ck.

Dus, als u iets van hieruit hebt gekregen, bedenk dat dat élke letter van élke vrome wens absoluut gemeend was.


2 Comments:

At 5:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het overkomt mij steeds vaker dat ik dingen uitflap waarvan ik nadien bedenk: "sh*t, wat heb ik nu weer gezegd!?". Ik kan daar dan zelfs 's nachts van wakker liggen. Ouder worden zeker? Nochtans hebben ze mij als kind geleerd om eerst eens met mijn tong te draaien voor ik iets vertel ...Neeje, dat laatste zie ik mij nog steeds niet doen hoor. Ze moeten er mijn "flapuits" maar bijnemen ;-)

 
At 5:26 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

[het was achteraf gezien het juiste, anders zou ik het niet durven schrijven, maar het moment van twijfel is toch wel awkward :-)]

 

Een reactie posten

<< Home