Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, januari 20, 2012

Sid In

Een collega staat op beurs voor 18 jarigen die hun studiekeuze moeten maken.

Een meisje komt naar hem met de vraag of de opleiding tot Bouwkundig Ingenieur bij ons interessant is. Om bijvoorbeeld werfleider te worden.

De reden?
"Ik zou graag een job willen hebben waarin jongens naar mij moeten luisteren."

Absoluut!
En dat we daar nu zélf niet zijn opgekomen, om in onze brochures te zetten.

[noot: ik hoop dat de collega in kwestie het niet erg vindt dat ik hier zomaar uit de biecht klap]


2 Comments:

At 7:19 p.m., Anonymous De vertraagde reiziger said...

Nee, die collega kan daar wel mee leven!

 
At 5:16 p.m., Blogger Ann said...

Daar zou ik toch maar voorzichtig mee zijn, met dat in de brochures te plaatsen.
Ze doen dat namelijk niet altijd, die jongens, luisteren...

Een bouwkundig ingenieuse van Leuven

 

Een reactie posten

<< Home