Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, maart 13, 2011

Privacy

Moeilijk.

Dochter M. is acht en fan. Gelukkig (nog) niet van een groep die haar tot piercings brengt, of van dat Bieber gedoe, al zal ze vrij zijn te kiezen, maar van een stel mooie jongens uit Volendam. Fan zijn, dat blijkt fantastisch, het is een nieuw stuk van de wereld dat open gaat. Zo zijn we in de Lotto-arena gaan kijken, tot veel te laat 's nachts.

U kent hen niet, tenzij u in Nederland zou wonen. U kent haar niet, tenzij u dit blogje leest. En toch heb ik het gevoel dat ik haar privacy zou schenden als ik konde zou doen van de heerlijke dingen die fan-zijn met zich mee brengt. Papiertjes die we vinden, dingen die ze declameert, of opzoekt met youtube en internet. Want fan-zijn maakt je ook kwetsbaar. De grens tussen toegelachen worden en uitgelachen is soms dun. Het is hare privé.

Eigenlijk zou ze een eigen blog moeten hebben, dan kon ze die dingen zelf beslissen.

Op welke leeftijd begint dat eigenlijk, privacy?


5 Comments:

At 8:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Privacy begint op -9 maanden.

 
At 1:54 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Hm, niet echt. In de praktijk toch niet.

 
At 10:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik doe een wilde gok en denk dat de groep "nick en simon" moet zijn

 
At 3:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik geef eerlijk toe dat je mij nieuwsgierig maakte met "stel mooie jongens uit Volendam" en ik kon het niet laten om ook op zoek te gaan op het net naar wie die toch konden zijn... (én gevonden) :-)

 
At 12:26 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Google weet alles :-)

Wij zingen uiteraard luid mee.

 

Een reactie posten

<< Home