Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, juni 30, 2010

Dochters

Ik ben blij dat ik een dochter heb. Het exemplaar dat bij ons rondloopt is ondertussen zeven.
M. -"Nee papa, ik ben ongeveer acht."

Dankzij dat ene, wonderlijke exemplaar heb ik al meer geleerd over het onderwerp "vrouwen" dan in 30 jaar hiervoor. Hoe het zit met die prinsessendroom, de witte jurk, de gast op dat witte paard, dat paard zelf. Bijvoorbeeld.

Had ik dat maar allemaal had geweten, die 30 geleden, dedju toch.

Mannen, ja, daar weten we alles van.


4 Comments:

At 5:29 p.m., Blogger Goofball said...

beter laat dan nooit eh :D

welkom in de wondermooie wereld van vrouwenlogica

 
At 10:47 p.m., Anonymous K. Artman said...

Vreemd. Ik begrijp de mijne steeds minder. Zal met de leeftijd (intussen twaalf en... evoluerend) te maken hebben, vrees ik ;-)

 
At 9:42 a.m., Anonymous Anoniem said...

Als u nu die kennis met de rest van de wereld deelt, kunnen de volgende generaties mannen hun er al op voorbereiden. (voor zover dit mogelijk is)

 
At 3:29 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik heb mijn prijs, net als iedereen :-)

 

Een reactie posten

<< Home