Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, februari 07, 2010

Potverdikke

Mijn internetprovider stuurt mij een rekening van meer dan veertig euro, inclusief administratieve boete omdat *hun* domiciliëring op mijn VISA kaart gebounced werd (nieuwe kaart = nieuw nummer).

Tegelijk zie ik dat ik als nieuwe klant bij hen maar 25 euro zou betalen, per maand.

En nergens op de site een telefoonnummer te vinden waarop ik ze mag uitschelden.


3 Comments:

At 1:19 a.m., Blogger Martine said...

pure afzetterij!

 
At 7:29 p.m., Blogger bolle said...

bellen werkt nooit.
mails sturen daarentegen verrassend genoeg wel, elke dag eentje s'morgens en s'avonds telkens met een beetje meer frustratie en uiteraard ook steeds de vorige mails er bij aan geplakt.
Hou dit dan lang genoeg vol en plots schakelen ze over van de automatisch gegenereerde e-mails op een tekst waar iemand daadwerkelijk ook over nagedacht heeft.
laatste ervaring onder het motto "de aanhouder wint", was bij de klachtenbalie van de DIV en jawel, na een kleine 29 dagen had ik een volwaardig antwoord en kon ik eveneens uit de schrijfstijl opmaken dat ze ligt geïrriteerd waren (goed zo).

 
At 11:46 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Klinkt als een doktersvoorschrift: ééntje 's morgens en eentje 's avonds...

 

Een reactie posten

<< Home