Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, juli 14, 2009

Genoeg gewacht!

Tijd om mijn vaderlijk gezag te laten gelden. De beebie wilt niet komen? So be it. Dattemzeunplantrekt.

*Ik* begin met de klussen die ik al veertien dagen vrolijk aan het uitstellen ben. Straks gaat de zolder er aan, en als de zon blijft schijnen, de kelder.

We zullen eens zien wie hier het laatste woord gaat hebben.

noot: het Vlaamse Regeerakkoord is een aanrader. Hoewel ik me enkel beperkt heb over het stuk "onderwijs", toch iets geleerd. Onder andere dat je zonder de Atoma schriftjes met daarin de budgettaire afspraken, eigenlijk niet zoveel te weten komt.


2 Comments:

At 9:50 a.m., Blogger Martine said...

Weddendatiedaaris als je aan de zolder bezig bent?
Atomaschriftjes, dat is gefoefel! Daar is zó een blaadje uit genomen!

 
At 5:49 p.m., Anonymous Webraket said...

Hup hup beebie! Vandaag is ook een mooie combinatie: 14/2 = 7 + 2 = 9
En heel ons buurland viert meteen mee! (hoewel ik na vele jaren ervaring moet zeggen dat daar niet veel voordeel van te halen valt)

 

Een reactie posten

<< Home