Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, juli 12, 2009

Wachten?

Als je zit te wachten, dan heb je veel tijd. Heel veel tijd, want er zijn geen grootse dingen die je kan ondernemen, wegens het wachten.

Vreemd genoeg heb je helemaal geen zin om die nuttige dingen te doen. Net nu je tijd hebt, kunstmatige tijd. Het is als de Oost-Duitsters vroeger: eerst hadden ze geld, maar waren de winkels leeg. Dan viel de muur en lagen de winkels vol te blinken. Helaas hadden ze toen geen marken meer.

Daarom dat ik nauwelijks mensen bel of mail of feestjes doe. Los van het feit dat dat erg vermoeiend is voor aanstaande moeders, ontbreekt een beetje de goesting daarvoor. Mijn excuses daarvoor.

Wat je wel kan doen, tijdens het wachten, is foto's maken.
Hand
Gesteld dat de rest meewilt.


1 Comments:

At 10:04 a.m., Blogger koekiemoon said...

bij uk één en uk twee hebben we respectievelijk 10 en 9 dagen mogen wachten na de uitgerekende datum. gelukkig dat ik moest gaan werken. dan had ik tenminste iets om handen. (niet dat het mijn meest efficiënte dagen waren)

 

Een reactie posten

<< Home