Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, mei 04, 2009

Operatie

De avond voor een grote operatie kan je best (in gedachten) afscheid nemen van je dierbaren. Niet theatraal ofzo, maar er is toch altijd een kleine kans dat er iets mis gaat. Je verwacht iedereen terug te zien, bij het ontwaken.

Vandaar dat ik mensen niet begrijp die aan recreatieve geneeskunde doen, maar soit.

Nadat ik hier op het knopje "publish" gedrukt heb, zal ik mijn computer binnendoen voor een grote herstelling. Ik betrap mij erop dat ik hier afscheid zit te nemen. Niet van mijn computer, maar wel van de gegevens die erop staan. Wie weet halen ze het niet (en wie weet is er iets mis met de backup).

Ik moet *dringend* meer foto's afdrukken.


3 Comments:

At 8:01 p.m., Anonymous Alcyon said...

Of een externe harddisk aanschaffen en regelmatig eens synchroniseren.
Al loop je dan het risico dat je op die externe harde schijf nog extra andere dingen gaat plaatsen, zodat je weer een andere externe schijf nodig hebt om die vorige te dubbelen. Zoals ik dus. Goe bezig.

 
At 11:41 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

@Alycon :

Inderdaad, en uiteindelijk zit je met een stuk of 10 schijven, dan nog eens een propvolle pc met ruim 1 TB, en dan nog kom je plaats tekort...

Zowel op je schijven als usb connecties, wat natuurlijk weeral eens op te lossen is met meer en meer usb HUB's .

Maar het blijft een vicieus altijd groter wordend cirkeltje.

 
At 10:15 p.m., Blogger Martine said...

Stel je eens voor dat je het zonder pc moet stellen en alles gaat terug op de ouderwetse manier. Klasseermappen tot in het oneindige en een fichebak. Op je zolder steekt het dan vol met de archieven.

 

Een reactie posten

<< Home