Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, april 27, 2009

Tegenslag

Op vakantie liet J. het fototoestel vallen, waardoor de lens geblokkeerd zat. Helemaal stuk. Tegenslag.

Het ding werkte immers nog goed, al is het al een paar jaar oud, het kost toch geld. Hoewel het natuurlijk leuk is om een nieuw te kopen. Misschien dat ik het met openvijzen zou kunnen repareren, of iets anders mee knutselen.

Twee avonden later gaf ik een flinke ruk aan de lens en schoot ze weer in haar fitting. Het ding werkt terug, quasi perfect.
Twee keer tegenslag op twee dagen. Het is niet eerlijk.


2 Comments:

At 9:56 p.m., Blogger Martine said...

Je kan ze natuurlijk nog eens in handen geven van J.

 
At 9:49 p.m., Blogger maarten cannaerts said...

breek me de bek niet open. Al vijf jaar doe ik met mijn Nikon D70 -
supergoed ding...

en ikke al drie jaar hopen dat het ding kapot gaat zodat ik een nieuwe kan kopen. D70s, D80, D90, D300, D700... the sky is the limit!

En nu al ons geld opgerenoveerd is.... jawel, de D70 begint lees-en-schrijffouten te geven. DOH!

Nu ja, we mogen niet klagen... heb er ongeveer 40.000 foti mee gemaakt.

 

Een reactie posten

<< Home