Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, oktober 26, 2008

Droom

U kent die droom. Die waarbij je van toilet naar WC rent maar telkens is er wel iets: de deur is stuk, er staat een fanfare achter de boom, een lang rij. Nooit lukt het om een plasje te maken, tot je voldoende wakker bent om het in de real world te doen.

Vannacht had ik die droom.

Vreemd genoeg vond ik (weliswaar in een donker stuk van de Hoge Rielen) de toiletten. Er was niets mee mis, ik kon gewoon gaan. Vreemd.

[noot: Ja, ik heb wat ongerust aan mijn lakens gevoeld bij het ontwaken. Droog, denkt u werkelijk dat ik dit anders zou opschrijven?]


4 Comments:

At 4:57 p.m., Blogger Martine said...

Op blogs lees je de gekste dingen. Waarom zou je "dat" dan ook niet opschrijven?

 
At 7:52 p.m., Blogger Goofball said...

ja zo'n dromen heb ik regelmatig, maar nog nooit kunnen gaan in mijn dromen

 
At 10:39 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Niet hier, hier lees je alleen maar ernstige dingen :-)

 
At 8:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wel, ik ben blij dat ik nu eindelijk weet dat ik niet de enige ben met van die WC-dromen! :-) Da's toch vreemd hè, van waar zou dat toch komen?

 

Een reactie posten

<< Home