Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, juli 10, 2008

Ziek

Het is vakantie, dus ben ik ziek. Vakantieziekte, decompressie, ik weet niet of het een naam heeft, maar ik ken nog wel mensen die er last van hebben.

Wanneer je, zoals wij, gebetonneerde vakantiemomenten hebt, met georganiseerde uitputting net ervoren, dan heeft een lichaam al eens de gewoonte om vermoeidheid op te sparen. Dan leef ik (onbewust) een tijdje met opgetrokken buik, tot er zich ergens onbewust een schakelaartje omzet.

Dan zak ik onveranderlijk spreekwoordelijk wat in elkaar, meestal met een soort keelontsteking.

Blijkbaar is mijn keel deze keer van oordeel dat de vakantie vandaag pas begonnen is (gisteren stond een laatste dagje school op de kalender).

Hoera!


4 Comments:

At 5:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geef maar aan mij door, 't is al lang geleden dat ik echt ziek geweest ben en 'k heb nood aan rustig thuis liggen en niks doen! :)

 
At 11:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ook! Ik ook!
Mensen die niet in 't onderwijs staan, hebben zoiets namelijk nodig als ze eens thuis willen zijn.

 
At 11:58 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

liefste anoniem, ik zal met plezier in uw richting hoesten.

 
At 11:31 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik had dat vroeger altijd na de examens. Maar da's ondertussen ook al een tijd geleden...

 

Een reactie posten

<< Home