Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, april 15, 2008

Roos

Bedacht ik vanochtend bij het ontbijt nog hoe degoutant dat ik het vind als mensen na het smeren van hun boterham de rest van de boter/choco/smeerkaas/... terug in de pot plakken.
Beweerde collega X vanmiddag toch niet dat dat een onvervalste homotest is: hetero kerels smeren de rest van hun kwak boter gewoon terug via de kant in het vlootje. Homo's pakken accuraat gewoon de juiste hoeveelheid van de eerste keer.

Ikzelf eet geen boter, maar dat terzijde.


4 Comments:

At 8:16 a.m., Anonymous Anoniem said...

Enneuh... wat ben je als je de hoeveelheid boter/choco/smeerkaas niet goed kan inschatten (niet homo dus), maar het degoutant vindt om dat aan de rand van de pot te plakken (dus niet hetero), en het dus maar verder uitsmeert op je boterham?
Verlos mij!

 
At 9:26 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Zeker in het geval van de choco ben je dan: slim.

Onze kids doen dat zo, van 'oei, per ongeluk te veel gepakt' :-)

 
At 10:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

Vandaar ook waarschijnlijk die paar overtollige kilootjes :-)
(Bij mij he; uw nageslacht heb ik nog niet aanschouwd)

 
At 6:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Intrigerende titel...

 

Een reactie posten

<< Home