Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, december 10, 2007

Propel

Vandaag werd ik de hele dag opgeleid tussen een bende microbiologen.
Zelf ben ik nerdy ingenieurs gewend, die chips eten boven hun toetsenbord en cola drinken uit bekers van gisteren, die na het lassen allemaal hun handen aan dezelfde handdoek afkuisen en dan hun boterhammen naar binnen duwen. Microbiologen leken mij normaler.

Tot ik in de toiletten stond aan te schuiven. Niet voor een WC-kotje, neen. Aanschuiven voor de lavabo.

En maar wassen, die handen, opnieuw en opnieuw.


3 Comments:

At 8:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

als wij "nerdy ingenieurs" zijn, wat ben jij dan? ;-)

ps: "ridder" keur ik niet goed als antwoord

 
At 12:08 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik doelde eigenlijk op mijn studiegenoten en collega's op CW. Maar het is fijn dat je jezelf herkent :-)

Ik zal eens goed nadenken over mezelf!

 
At 5:08 p.m., Blogger yab said...

@sponzen ridder: 'k Had meteen door dat je de burgies bedoelde, hoor. ;-)

 

Een reactie posten

<< Home