Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, november 23, 2007

Kip

Vandaag aten we een gebraden kip. Gebraden gekocht in de winkel, voorverpakt en op te warmen.

Thuisgekomen stond er op gedrukt:

Ingrediƫnten: 95% kip,...

Vroeger maakten we over zulke dingen grapjes, vandaag is het zover.

Noot: ik heb de oorzaak van mijn haperende toetsenbord ontdekt. Als ik de laptop scheef houd - bijvoorbeeld wanneer ik in de zetel zit, dan blijven de toetsen hangen. Interessant.


2 Comments:

At 10:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Daarmee heb je toch nog niet de oorzaak, maar wel de toestand waarin het plobreem voorkomt, ontdekt? :P

 
At 10:01 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Erger nog: hij doet het alleen thuis.
Op het werk mag ik hem houden hoe ik maar wil, hij werkt feilloos.

Thuis openklappen = miserie. Alsof ie weet waar hij is.

 

Een reactie posten

<< Home