Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, maart 06, 2007

Tijd

Bloggen, dat is voor mensen met teveel tijd. Jonge mensen ook, zo bleek onlangs nog.

Jonge mensen met teveel tijd, dan weet je dat de vraag komt: "Zouden we die tijd niet beter in een stel leuke kids stoppen?".

Natuurlijk heb ik daar vergelijkend onderzoek over gedaan, en hoewel het nog niet afgerond is, kan ik toch al enkele voorzichtige resultaten brengen.

Samengevat: als je erover nadenkt, begin er dan niet aan. Maar gedenk dat de Natuur zich niet zo gemakkelijk buiten spel laat zetten.


7 Comments:

At 8:40 a.m., Anonymous Anoniem said...

En dan de updatekosten! Tegen dat ge aan versie 16 zit, zagen ze om een brommer, en dan een auto... En dan de unief...
Gelukkig zit ik nog met een baby van versie 0.9 (bijna 1!) en versie 2.5 (net naar school!)

 
At 8:48 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Tegen dan is het mijn plan om ze in een lokale sweatshop te laten sportschoenen in elkaar naaien voor de kost?

 
At 12:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tis een Golden RetrIEver...
Je vergat het te vergelijken met een lief...
Die vgl lijkt me nog treffender

 
At 3:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je vergeet er nog standby-kosten bij te rekenen: de tijd dat je volledig geïmobiliseerd bent door toedoen van het onderwerp.

Kinderen: geen ervaring mee
Hond: Zeer weinig
Internet: Soms meer dan goed is.

Ik wacht vol interesse je definitief rapport af. Komt mi. goed van pas bij toekomstplanning!

 
At 8:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Item's die je kan upgraden blijven je aandacht houden...
Rara... Idd, Categorie 3

Prachtig bedacht trouwens!!!

 
At 11:15 a.m., Blogger Unknown said...

tegenwoordig laat de natuur zich vrij goed buiten spel zetten...

 
At 10:11 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

@sieghild: dat dachten ze in New Orleans ook :-/

 

Een reactie posten

<< Home