Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, februari 25, 2007

Kruisen

Kijk zie, deze mens mag van mij vannacht een Oscar winnen.

Het is zonder twijfel mijn favoriete zwarte acteur - als huidskleur een relevante categorisering van mensen zou zijn.

Uiteraard is hij - met zijn scheef oog - helemaal niet zo cool als op de foto hiernaast, maar eigenlijk is dat net een deel van zijn charme; hij acteert met heel zijn lijf, zweet, speeksel, zo intens hem vanuit je bioscoopszetel kan ruiken.

Ik zou zelfs mijn etentje met Scarlett Johansson ruilen voor eentje met Forest Whitaker. Hm. Denk ik. Toch. Misschien. Waarschijnlijk. Eventueel.


4 Comments:

At 9:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

Profetisch

 
At 11:41 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Flink zo!

 
At 9:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

En aldus geschiedde..

maar ik ben ook wel ontroerd en blij voor die goeie ouwe Scorsese!

 
At 10:07 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Raar dat zo een mens na 20 jaar niet zegt van "nu hoeft het ook niet meer"?

 

Een reactie posten

<< Home