Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, januari 26, 2007

Hot news

Men zegt wel eens dat mannen niet kunnen roddelen, maar dat is natuurlijk onzin.
We hebben het hier dan niet over gemeen en achterbaks gekonkelfoes, maar over leuke verhalen die de werkelijkheid verrijken.

Een goeie roddel is als een goeie grap: het is jammer als de werkelijkheid zich niet wenst te voegen naar de schoonheid van het verzinsel. Net als bij humor is het een manier om na te denken over het leven, verbanden te leggen en daarover te communiceren.

En zo komt het dat vanaf nu Johnny Logan de vader van Clement Van Wanten is. Dat het verhaal van Bert Kruismans en Peter Perceval komt, bevestigt trouwens mijn eerste stellinkje. Het is te mooi om niet waar te zijn.

Maar eigenlijk stond het ook al in HUMO, (terug te vinden in de Google cache), in een vragenstukje over 'Wie wordt de man van Wendy?'

HUMO Er zaten een paar mannen in de uitzending van wie ik me spontaan afvroeg: zou dat geen goeie kandidaat zijn? Zou dat geen goeie papa voor Clément zijn?

WENDY « Ah... Wie?»

HUMO Neem nu die Johnny Logan, met wie je destijds nog hebt getoerd. Stevig gebit, hoog teddybeergehalte, én drie keer het Eurovisiesongfestival gewonnen!

WENDY « Ik heb destijds een nummer met Johnny Logan opgenomen, 'I Don't Like You But I Love You', maar ik heb hem al heel lang niet meer gesproken. Hij was laatst in België voor Eurosong, maar toen heb ik hem alleen op televisie gezien. We zijn niet eens gaan eten.»

HUMO En, wat denk je? Kanshebber?

WENDY « Misschien schrijft hij zich wel in, wie weet (giechelt).»


2 Comments:

At 5:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maar allez..
Vroeger zei men altijd dat Johnny Logan homo was!Er werd toen zelfs gefluisterd dat hij iets had met Luc Appermont..voor mij allemaal niet gelaten, maar wel verwarrend!

 
At 9:04 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Het zou natuurlijk pas écht nieuws zijn als het de kleine van Luc Appermont was!!

 

Een reactie posten

<< Home