Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, januari 13, 2007

Help!

Ik choqueer mezelf nog steeds: sinds mijn marktonderzoekje bij aankoop van onze vorige auto, vind ik auto's soms interessant.

Zo sakker ik wel eens dat we die groene een jaar te vroeg hebben gekocht, want de auto die ik wilde bestond nog niet. Wij doen weinig kilometers en hebben een grote hond, zodat we het moeten hebben van een goeie ruimte-prijs verhouding. Skoda's enzo, tegenwoordig moet je daar niet meer beschaamd over zijn.

Eerst dacht ik dat onze ideale auto de Roomster was, de goedkoop-degelijke Berlingo versie van het Volkswagen bedrijf.

(c) Foto Dacia
Maar toen ik gisteren de auto in onze Renault garage ging halen, zag ik hem staan. De auto die voor ons gemaakt is: de Dacia Logan MCV. Het is een kruising tussen een break en een bestelwagen, en dat aan een zeer interessante prijs, voor €12K heb je al een goed uitgerust exemplaar.

Inclusief versie met 7 plaatsen. Voor wie het niet weet: Dacia is voor Renault wat Skoda is voor Volkswagen, of Belsy voor Colruyt.

Nieuw, sinds 12 januari. Ze gaan er daar een heel pak van verkopen.


3 Comments:

At 10:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dacia en skoda vergelijken is denk ik toch wel een brug te ver denk ik.

En een nog grotere vraag komt ie ook in dat kangoo geel ?

 
At 10:24 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik weet dat nog zo niet. Skoda is tegenwoordig een aanvaard merk (betekent dat je er op de 2de handsmarkt ook nog iets voor krijgt), en dat heeft toch enkele jaren geduurd. Bij Dacia weten we het gewoon (nog) niet?

Van dat vals geel, bedoel je? :-)

 
At 2:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Vooruitziende blik, 't is Dacia aardig aan het lukken met die MCV..!

;-)

http://www.dacialoganmcv.nl

[ Ger ]

 

Een reactie posten

<< Home